I ain't joking.

Publicerat: 2010-03-27 | Kl. 21:18:53

Minns ni när jag sa att jag skulle köpa mig en liten systemis? I vilket fall så blev det icke så då, jag ångra mig men nu ska jag iaf det! Om allt går vägen imorgon så ska jag ha en systemkamera imorgon! :D Så jäkla glad asså! Fotografering är eller har blivit en sån stor del av mig och jag har verkligen saknat att ha möjligehten att fota. Imorgon ska jag då kolla på en Canon kamera, ville egentligen ha en Nikon för jag är mer van vid Nikon men Canon blir suveränt! Jag ska ha den ett tag och sen får jag se om jag ska uppdatera till lite bättre objektiv^^ Men i vilket fall så har jag äntligen en egen älskling, ååh va jag är glad :D♥

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test