sweet.

Publicerat: 2010-06-09 | Kl. 19:45:33

Usch jag känner att jag är dålig på att uppdatera. Men hursom. Idag försov jag mig nästan så det blev att mer eller mindre springa till skolan och visa engelskaboken för ROLI och sen snabbt till föreläsningen. Ung företagare eller vilka det nu var, intressant var det iaf. Några blev faktiskt intresserade av att göra det som projektarbete, jag bland dom. Vi får se hur det går;) Nu sitter jag iaf här och skriver för innan så funka inte internet, suck! Samtidigt som jag håller på o ladda ner photoshop, åååh jag riktigt längtar tills jag kan börja använda det. Älskar ju att fota och redigera (6) men nu ska jag fortsätta vänta, puss på er♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

fin bild! idag mår jag sådär, dusj? :)

2010-06-09 @ 21:18:21
URL: http://lovisaellison.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test