Tystare än i kyrkan.

Publicerat: 2010-07-14 | Kl. 23:52:46


Hej, som ni säkert märkt har bloggen legat nere ett tag. Tog en pause från internet. Bad mina föräldrar ta min dator så sen i fredags har jag inte haft dator men nu är den tillbaka i mitt knä. Passade på att ta bort min facebook också men nu är den igång igen också :) Kändes nästan lite tomt. Idag har jag vart hemma och läst ut min bok, så bra så bra. Sen stack jag ut med mli, skönt efter den här tiden ifrån varandra. Älskar dig gumman♥ Imorn vet jag inte om jag ska med föräldrarna till lidköping eller stanna hemma eller dra ner till gbg ksk? dålig väder ska det ju bli så nåt inomhus skulle passa fint. Aja. Nu sitter jag och kollar på Sex and the city, har beställt filmen nu, tvåan. Den var så bra tyckte jag ^^ men nu har jag inte mer att säga. Puss I guess.


Kommentarer
Postat av: frida

det hade jag:D

2010-07-15 @ 22:55:05
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test