my day.

Publicerat: 2010-07-07 | Kl. 20:26:38

[gammal bild]
hejhopp. Nu skriver jag som ni märker. Jag vaknade rätt tidigt idag, känns som jag gör det varje dag, fy då. På fredag har jag haft sommarlov i fyra veckor exakt, shit va tiden har gått fort! Iaf, jag vaknade av att Linnea ringde mig, snacka lite med henne sen fick jag skynda mig för att hinna med bussen som gick vid ett, samtidigt snacka jag med Amanda i telefon. Gött att vi får träffas nu alla tre :) Sen stack jag iväg till bussen och hann köpa lite frukost på vägen. Mötte Annette i lilla Munkedal för att sätta oss och snacka i solen. Mycket trevligt ! Sen stack vi hem till henne och glodde massa roliga saker. Fyy så mkt tror jag inte jag har skrattat på länge. "Jävlar" "Vad gör du i min trädgård" och "Har du var tjej hela tiden?" Klockrena ! Sen stack vi ut och satte oss vid Munkedalsskola eller var det nu var vi var xD Snackade, guu va skönt det är att snacka med dig gumman, känns som du alltid förstår, tack för du finns i mitt liv♥ Sen tog jag den mindre fullpackade bussen hem igen och fick käkat lite med mina föräldrar och nu sitter jag här. Försöker få tag i Noragumman men det är inte lätt det.
Imorn ska jag upp tidigt igen fast nu typ vid åtta!!!! Ska till veterinären med lilla gubben, men det kommer säkert gå bra :) Ska ha med kameran i vilket fall, hihi. Men nu ska jag lägga mig och kolla på en rulle, känner mig sådär lagom sugen på det. Ojdå, det blev en lång text idag, ovanligt för att vara mig, men hoppas det gillas, puss♥

Kommentarer
Postat av: Annette

Naw tack själv gumman<3 jag känner precis likadant, det är så skönt att prata med dig för det känns som att du verkligen förstår och jag är så glad att du finns i mitt liv<3

2010-07-07 @ 22:23:56
URL: http://tokiohoteltjejen.bloggsida.se/
Postat av: thaipinnen ♥

sv; jag har varit på stranden ,s jävldå?:)

2010-07-08 @ 18:42:20
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad gärna med och tävla om ett hallonrosa nagellack på mig blogg! Om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör =)



kram

2010-07-08 @ 22:15:42
URL: http://mariellep.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test