Allt kan köpas för pengar.

Publicerat: 2010-07-06 | Kl. 20:03:53


Så sitter och kollar på aftonbladets hemsida och får upp en reklam för Kissies singel. Var bara tvungen att lyssna, jag menar herregud jag har svårt att ta henne seriös redan och nu som en sångerska? Naaae. Men blev faktiskt positivt överraskad när jag lyssnade på previewn, tänk att man kan fixa så mycket i datorn nu för tiden. Well I guess har man rätt pengar så kan man fixa sig vilket yrke som helst. Men grattis Kissie, nu är du en sångerska, höhö eller inte. Lyssna själva och avgör vad ni tycker. Puss !

Kommentarer
Postat av: josefin

ärligt talat tycker jag att den sög :P

2010-07-06 @ 20:59:19
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test