2010.

Publicerat: 2010-07-04 | Kl. 16:08:48

Idag har jag jobbat som jag alltid gör på söndagar men idag var faktiskt första gången på länge då jag jobbade i regn och ja det var inte lite regn heller. Var riktigt jobbigt ! Efter det så unna jag mig att sova länge, till halv tre ^^ Sen käka jag lite med min kära familj och så, det gick faktiskt riktigt bra, haha. Jag tror jag är lite trött.
Nästa vecka har jag inte mycket planer för.
Jag ska dock vara med Linnea på tisdag och Annette någon gång i veckan. Sen har jag fått dille på att åka till liseberg, ska dit med snuttan Nora och hennes kille och några av hans kompisar nästa vecka någon gång tror jag, ska försöka åka lite mer än jag brukar då! :D Sen vill jag ner till gbg också bara för att umgås med ebbi som jag inte sett på väldigt länge, dumma unge ! Ja så lite saker har jag planerat iaf.
Hur det går med tävlingen får jag se, än så länge velar jag men jag får se. Återkommer med beslut. Men ni kan fortfarande rösta.
pussar♥

COPYRIGHT BY SLOAREZ©

Kommentarer
Postat av: Felicia

nice, sov bort nästan hela dagen, vilket va väldigt slönt ändå :)

2010-07-04 @ 16:24:08
URL: http://ffelli.blogg.se/
Postat av: frida

OJA:D

2010-07-04 @ 17:08:21
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

absolut! det är det jag brinner för :D gör du? :)

2010-07-04 @ 17:38:26
URL: http://lovisaellison.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test