00.00

Publicerat: 2010-07-09 | Kl. 00:16:53

[pic: google]
Idag. Jag borde verkligen lagt mig tidigare. tror jag gick och la mig typ halv tre, öhm(A) och pappi väckte mig åtta för att vi skulle åka vid nio med lilla gubben till veterinären. Men egentligen så vaknade jag runt sju av massa jäkla läten från kommunarbetarna, suck! Men sen fick jag iaf lite sömn innan åtta då och sen åkte vi dit och lämnade snutten och fick reda på när han kunde hämtas. Sen tvinga jag pappa att köra mig till affären för att köpa kräm (A) hihi och vindruvor.... I'm such a freak ! Sen stack vi hem, jag käka lite frulle och fick sova lite. Väcktes vid tolv av pappi som ville ha hjälp med maten (GRRRR :@) så ner och hjälpa till för att sedan sticka ut och träffa mli och komma hem nu mer eller mindre (Y) yeah, hur lyckas jag? Donno. Just nu iaf så myser jag lite med gubben som slutat vara så apatisk(?) och groggig(?) hursom, stackars liten♥ Imorn ska jag vara med Nora tror jag, innan jag åååker (6) sen på lördag är det ju partaj för två snyggingar till 18åringar, ska bli mycket roligt ! Sen åker jag, wiiiihooo. Nu ska jag dra, puss♥ btw, imorn ska jag också förövrigt bli med Converse ! Yeah. Lite efter alla andra men fortfarande bääst, hihi^^ puss !

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, ge mig skorna ovan!

2010-07-11 @ 19:09:12
URL: http://wearenowhere.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test