Thanks for nothing.

Publicerat: 2010-01-25 | Kl. 20:00:01

Jag vet inte vad det var för dag det här. Började dåligt slutade dåligt. Måste verkligen sluta låta så nere men idag har jag rätt att uttrycka mig så. Blää jag är förvirrad. Imorn ska det ännu en gång det vara tisdag, alltså 50000 lektioner på raken och inga roliga typ. Hur ska jag överleva? :o
Aja idag så stack jag och mli efter skolan hem till mig och hämta mitt busskort och sen stack vi till torp, beställde klipptid och sen köpte mli en jätte snygg tröja, ska ta kort på den imorn ! och jag köpte en ny väska, min andra gick sönder :(, ett linne, en t-shirt och en sjal ! yaay. Det får vi också ta kort på imorn. Nu ska jag snart käka och sen sova, som jag skrev. Lång dag imorn. Pussar på er.<3

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test