Skrivkramp.

Publicerat: 2010-01-31 | Kl. 15:55:28

hejsan, just nu sitter jag här och försöker skriva en novell till engelskan men funderar på att göra den andra uppgiften någon slags artikel istället, skrivkramp usch usch. Idag har jag vart ute och jobbat i 17 minus grader förövrigt ! Den ni. Shit allt frös typ till "is" men nu sitter jag här och värmer mig under täcket ser lite på nåt program på tv. Funderar på att ta mig ner till köket o göra gurkmackor eller käka glass, hm... en gurkmacka med glass på? nej fy va det lät äckligt. ^^ Imorn är det skola hoppas mli kommer tillbaka då hon var sjuk hela förra veckan typ, krya på sig får hon vilket fall göra,puss gumman♥ nee nu får jag ta tag i skrivkrampen, puss så länge !
                                        


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test