skolstart.

Publicerat: 2010-01-07 | Kl. 22:16:14

jahapp imorn börjar skolan igen. En dag innan helg. Oj va det måste vara nödvändigt. Klar med historian iaf, känns grymt skönt. Äntligen slut med det helvetet! Ger plats åt annan skit. Yeah. Idag har jag vart hemma och umgåts med mamma en del. Gjort klart historian som sagt och bara slappat. Önska verkligen att man kunde vara ute men seriöst jag förfryser ansiktet hela tiden och tappar känseln i mina tår. Sommaren var är du? just nu ska jag snart dra för att försöka sova men ska nog börja läsa min svenskabok iaf. Imorn ska jag också lämna tillbaka min systemkamera jag lånade över lovet. Glad att jag lånade, fast jag typ tog nada kort eller aa några blev det ju men nu vet jag iaf hur det är att ha en. Glad att jag ändå inte fick en i julklapp, ska nog satsa på en bättre digitalkamera ist :) Känns som mig mer. Nu ska jag dra mig, puss.

Kommentarer
Postat av: malin

kikar in för att önska en trevlig helg! =)

2010-01-08 @ 15:24:49
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test