Panic.

Publicerat: 2010-01-16 | Kl. 23:32:46

tjena idag har jag verkligen tagit det lugnt känns det som. Jag sov länge vilket är vanligt för mig sen käka jag och stack ner på stan med pappi o köpte lite saker. Fick mig ett par super bra hörlurar till min kära mobil och såå. Sen hem igen o fixa lite. riktigt soft, senare på kvällen blev det lite mer som hände. Jag fick ju mina H&M kläder måste jag ju säga igen. De blev det att kolla så de passade o så också ! På stan fick jag även mig köpt en ask? ett paket? aja med lösnaglar, är verkligen inte en sån tjej som har det men kul o pröva nåt nytt ist för mina vanliga omålade, tråkiga kortklippta naglar xD Kan ju berätta att jag skriver till er med mina vanliga tråkiga naglar haha så fort jag satt på mig lösnaglarna så fick jag en panikkänsla i kroppen typ och ville ta av mig dom bums så läser jag i bruksanvisningen att man ska inte riva eller på något sätt ta bort dom av sig själv utan man ska ha en speciell vätska när man ska ta av dom, tror ni jag hade den eller? Nej! Men dum som jag var så tog jag bort dom ändå. Även om det skadar mina riktiga naglar så kändes det bra ändå. Haha snacka om att få panik lätt om man mår dåligt av lösnaglar. Jises. Nu ska jag snart sova iaf, ska ju jobba imorn så lägga sig tidigt känns som en bra idé. Men har inget mer jag vill skriva just nu. hörs imorn, kisses

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test