När livet är riktigt surt.

Publicerat: 2010-01-29 | Kl. 11:48:01


usch va det är jobbigt att vara nästan frisk och sen bli förskyld igen! Så snabbt till skolan, lämna kameran och sen hem igen. Låg och glodde på John Tucker must die, rätt soft film men jag vet inte stör mig på Brittany Snow eller mer på hennes röst, men men. Ska snart sova tror jag, trött i huvudet, hoppas jag är frisk snart.

Ska egentligen klippa mig och va med kompisar men vi får se hur det går, känns som det kommer sluta med att jag svimmar, haha ingen bra blandning.

Men jag ska försöka ta mig till tatuerings och piercingskvällen, haha det kommer bli sjukt kul. Per du har ju ändå lovat mig en piercing och febbe ska tatuera in I <3 Ben på rumpan, detta måste ses ! Och om det är riktigt roligt, youtube (6) maha. Men nu ska jag göra annat, puss♥


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test