BUHU.

Publicerat: 2010-01-08 | Kl. 18:19:56


asså detta var lugnt den sjukaste dagen ever! Börjar skolan som vanligt efter en nice promenix till Sinclaire med mli och får se hennes juklapp, tio plus ger jag. Sen blir jag klar med uppgiften i ind. valet och ska sticka till skolan för att tråkas med samhäll men hittar inte mina nycklar! PANIK! Letar förtvivlat igenom både jacka och väska flera gånger om och sticker sen tillbaka till sinclaire och letar där, hittar ingenting, sticker hem och hittar ingenting! (Medans detta händer har samhällen börjat så jag missar den lugnt) Sticker sen tillbaka till skolan och följer med Nhung och äter med Valle medans jag förklarar det förjävliga som hänt för pappi som är nästan för lugn! Sen joinar mli mig och på vår "riktiga rast" sticker vi till sinclaires reception för att fråga efter mina nycklar och tackolov! Har någon sötnos lämnat in mina nycklar! *pustar ut* fan va glad jag var! Är. Jag fan hatar när man tappar bort någonting. Mobiler har jag förlorat ett antal gånger höhö men nycklar, fy fan.
Aja, efter skolan stack jag & mli ner och lämna en film och sen möttes vi upp lite senare igen och stack och käka på stan innan vi hitta en väska till henne och en mic till mig (6) Love to sing, remember? sen efter det stack vi hem till mig och slappa tills vi båda skulle käka. Nu pallar jag inte skriva mer, vi får se vad som händer sen. puss


Kommentarer
Postat av: josefin

Börjde ni skolan igår?

2010-01-09 @ 15:44:46
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test