10.01.21

Publicerat: 2010-01-21 | Kl. 18:42:34

Tjenixen, usch va jag är slö idag hörni ! Jag ha sovit enda sen jag kom hem typ. Käka lite och sen somna jag. Nu ska jag snart försöka börja på engelskan och göra matte. Läsa ut lite böcker får man nog göra snart också eftersom man ska skriva om dom. Idag i skolan var det väl inget direkt spec som hände. Slapp friskisen eftersom jag har ont i mitt knä, jaa så går det när man har krigsskador från 39, yeah. Nee inte riktigt. Helg snart också, både positivt och negativt måste jag säga, orka jobba. Men men. Nu ska jag säga vad som är på allas läppar, JAG VILL HA SOMMAR ! Iaf att den här äckelsnön försvinner. Ute och fotade idag och förfrös både fingrar och tår. (Snön var typ uppe vid knäna när jag gick) Förövrigt är jag nog nu känd som fågel viskaren också, men vadå? de lyssna ju och var riktiga modeller där ute. Like it ! Nu ska jag slå på tvn och inte göra alls något duktigt idag.
ääääsch

"Live like you will live forever and die another sad morning" right? :)

Kommentarer
Postat av: felicia

kan du göra en haeder till mig

2010-01-22 @ 22:44:20
URL: http://felicianaslundd.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test