Svenska.

Publicerat: 2010-02-07 | Kl. 16:26:33

hejhej, jag sitter nu och håller på med svenskan, men tar en liten pause och skriver här. Idag har jag ännu en gång jobbat. Usch va det var jobbigt, frös iaf inte. Mer tvärtom, svettades ist, fyfy. Träffade Ebba och tog en sväng i brudklädesaffärerna ? hur det nu stavas. Shit va många fina klänningar det fanns, jag fick även ett smakprov på hur brudtärnekläderna skulle komma att se ut. Shiiiit så rosa xD Jag ska bli som hon i den där filmen 27 dresses, ohyää ! Imorn är det skola igen men det är snart lov, tur det ! Prov i Italienska på onsdag och inlämningar på måndag och tisdag men sen ser det rätt slappt ut men historian är ju alltid där isf, hata historia, right? Och så ska man ha historia B också, gööööttt. Host host. Puss

Kommentarer
Postat av: Simon thunborg!

Haha jag känner att jag hjälper dig mkt;)

2010-02-07 @ 18:29:31




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test