Sista inlägget för idag.

Publicerat: 2010-02-13 | Kl. 22:23:49

Ska faktiskt berätta att jag tänkte gjort ett videoblogginägg innan men jag kunde inte vara seriös, känns så löjligt, iaf för mig och stå bakom sin kamera eller vad man nu har och berättar för sin spegelbild vad man kanske gjort den dagen eller vad man har på sig. Haha man kanske skulle lägga ut ett bara för att ha något att skratta åt xD nää usch. Måste säga iaf, för att prata om något annat, att jag känner mig duktig idag som sktivit mkt :) kul, men jobbigt när man inte kommer på något att skriva. Man vill men inspirationen är nere på noll, väldigt tråkigt ! Nu iaf ska jag mysa framför tv:n och imorn är det en annan dag, som ni vet ;) puss♥

Kommentarer
Postat av: Moa ^^

Nääe, ush vad god kaka!

Pöss and peace <3 ;*

2010-02-14 @ 13:02:35
URL: http://chockladspindel.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test