Seg dag.

Publicerat: 2010-02-17 | Kl. 19:34:24
Som rubriken. Otroligt seg dag idag. Engelska, italienska och historia. Höll seriöst på att somna på historian. Efter skolan stack iaf jag och pappi och handlade och sen käka jag och sov en liten stund och nu sitter jag här och ska snart kolla på en film tänkte jag. Måste säga att jag längtar till den första mars då alla tv-serier jag gillar börjar igen. Tråkigt nu när man inte hittar något bra på tv typ. DH, Grey's och lite annat får gärna börja snart ! Iaf, på rasten stack jag och mli ner på stan och hon fick sig en foundation och jag fick mig en jacka? vet inte vad det heter men det är iaf en tunnare jacka, ingen varm utejacka men ändå, 199:- från Vero Moda. Velat ha en sån ett tag så grymt gött :D Nu ska jag som sagt kolla lite film men först platta affrot, gillar't. Åh, påtal om platta nu ser det ut som jag kanske ska få min älskade plattång från ghd för sisådär 2000:- hehe. Saftigt men värt det ! Frågan är bara vilken färg eller vilket utseende rättare sagt hm.. Puss


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test