night edition

Publicerat: 2010-02-07 | Kl. 22:24:18

(sorry, lite suddig bild)
Jag har kommit på att jag är rätt lat. Jag måste klippa mig och beställt tid efter tid och ställt in och ställt in för jag inte orkar eller vart förskyld. Klipper mig på Bellbox som ligger en bit bort och jag orkar inte ens åka dit xD vad har hänt med mig? Nu ska jag iaf snart platta håret mitt så jag slipper mitt krulliga hår. Och på tal om det, jag har verkligen inte lockigt hår. Kollade på frisyrer på internet och ser bilder på "lockigt hår" och typ stora hollywood lockar kommer upp och mitt är verkligen inte så. Jag har affro, seriöst asså ! shit. Men men. Nu sitter jag framför datan och fixar med svenskan coh engelskan som jag är klar med typ. Gött det !

I miss those happydays. Now, nothing is the same.

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test