Never ever.

Publicerat: 2010-02-03 | Kl. 20:07:50

Jag är hopplös, verkligen. Borde pluggat mer idag men men, gjorde ju faktiskt klart engelskan och sen har jag ju börjat träna på italienskan. Men jag antar att jag inte är så bra på att plugga, kanske genetiskt? :o då har man det att skylla på iaf :) Så idag, skola. Tänk den dagen man inte kan säga det längre :o utan... Idag har jag jobbat :o shiiiit haha okej jag är flum. Nee men det var en bra dag idag, kort liksom, två lektioner så kan det alltid va :D okej kanske inte kommer funka. Sen stack jag hem och började "öva" och så. Nu väntar jag på att min mobil ska sluta ta emot sms från febbe, dumme jävel som skickar sms. Killar är dumma ! Eller aa iiaf mina kompisar, eller nää det är bara febbe, skit sam.
Snacka iaf lite med Ebba innan men hann inte så långt för hon skulle till Davve och sen ringde Jennie och så snacka vi tills Albin kom och sen smsa jag med Maja men sen sluta hon svara gissar på att daniel kom, bara jag som känner att jag blir dissad av alla mina kompisar med killar? :o lååg. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag skriver längre xD men girls ni vet att jag älskar er ändå♥ Och nu ska jag snart glo lite härlig tv med pappi, hoppas er kväll blir bra med. puss på er!

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test