Idag.

Publicerat: 2010-02-13 | Kl. 12:01:02

Tog jag och den här filuren en lång sovmorgon och sen har jag inte kommit så mycket längre. Idag får man plugga lite innan man kan slappna av och njuta av helgen. Det känns som det vore grymt skönt om man kunde det. Nu när jag sitter här i mitt rum också så får jag en stark känsla va att jag kanske får städa mitt rum, det var ju roligt, eller inte. Helgerna är för korta ! Ikväll är det dags för melodifestivalen igen, hoppas det är bättre låtar ikväll, tyckte nästan att förra lördadens bidrag  var rätt kassa men men. Sen ska jag passa på att gratta davve i efterskott också på 19 årsdagen, grattis på dig ebbas bitch, haha förlåt interngrej. Så imorn är det alla hjärtansdag då är det först lite mysig middag hemma och sen ska jag iväg, typ som nu xD haha puss

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test