Hej !

Publicerat: 2010-02-19 | Kl. 17:21:25

Först ska jag svara på en kommentar: DU ÄR ALLTID SAKNAD LINNEA, SÅ DU BORDE VART DÄR !♥ (& ja, det var meningen med caps) puss !


Så idag, sista dagen innan lovet. Yes ! Tycker det är lite skojigt att jag äntligen får lov innan sthlmarna, haha äntligen får jag min hämnd ! Okej, interngrej. Två lektioner och efter det stack jag och mli till torp, jag fick mig ett vanligt linne, vitt och en t-shirt. Mli fick en skit snygg ny väska och ett par härliga solbrillor. Yeah. Snart ska jag äta och efter det ska jag träffa mli igen, soft men fredag. Imorn ska jag till sjukhuset tror jag. Mer vet jag inte. Nu får jag dra, puss♥ Ps. jag vill ha sommar så man kan leva i gladiatorskor, snart, I hope...

Kommentarer
Postat av: Linnea

AAAWWW Miss you too! <3 Ses i veckan kanske? Lov ju, såå himla gött!! Kraam <3

2010-02-19 @ 23:03:19




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test