Dagens ord.

Publicerat: 2010-02-18 | Kl. 12:54:07

Är en diet och ett levnadssätt som söker sig bort från användning av djur för mat, kläder, eller andra ändamål. Veganer undviker därmed animaliska produkter såsom kött, fågel, fisk, ägg, mjölkprodukter, skinn, ylle, dun och päls. Många men inte alla veganer undviker även produkter baserade på honung och bivax. • källa: wikipedia.

Lite bakgrund till varför detta blir mitt dagens ord kanske. Jag, Andrine, Annette och Angelica satt idag i maten och lite i biblan också? Iaf och snacka om vegetarianer och veganer lite hur vi kände över det hela och sen kom vi även in på mörda djur oh lite så? Hursom jätte kul att snacka med er om detta. Alltid kul att hitta människor man kan snacka med om rätt "djupa" saker. Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag känner att jag borde vart där ;) kram <3

2010-02-18 @ 22:17:55




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test