J U S T, G I V E, U P !

Publicerat: 2010-12-12 | Kl. 15:26:49

Hittad hos Alisa

Du heter? Maria Valentin
Smeknamn: inte många nu men förr var det marre, starsing, bubbsan xD
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Joshua Radin - you got what I need
Beroende av? Hm... vindruvor! Fanta och typ shopping ? (:
Vad tror folk om dig?
Jag har hört att de tycker att jag är snäll och att jag är rolig och så, och det är inte bara folk som känner mig som säger det ^^ maha
Vad får du oftast komplimanger för?
mina ögon tror jag faktiskt...
Hur imponerar man på dig? svårt o säga men liksom att man tar tid och lär känna mig och verkligen lyssnar på mig.
Brukar du skratta för dig själv?
Ja, det händer ganska ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
”Goodie :)”
Var bor du?
Uddevalla.
Trivs du där?
Absolut inte!
Har du haft sex idag?
Nope.
Hur svarar du i mobilen?
”Hallå?”
Vem ringde dig senast?
Niclas :)
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Typ ”men ring mig senare då, puss” eller nåt. detta var ifs på hemtelefonen....
Brukar du komma i tid:
ja jag är oftast tidig.
Hur känner du dig nu:
pigg och glad :)
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart.
Vad tycker du om fötter:
Jag älskar mina fötter, små och smala, passar i alla skor, perfect.
Vad saknar du:
Pengar, ett jobb och liksom ha sommar.
Hade du en bra kväll igår:
Ohja.
Favoritdryck på morgonen:
juice.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Jobb/skola: 23.00 annars lite olika.
Är du blyg?:
Nää.
Sysslar du med någon idrott:
Nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
ja det tror på. Aldrig hänt mig men det finns säkert :)
Har du spytt offentligt:
ALDRIG spytt.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
jag tror jag skulle fått panik.
Är du nöjd med ditt liv:
Ja det är jag.
Är du bortskämd:
Ibland, jag ser till att skämma bort mig själv.
Vad gör du i morgon:
Skola och sen plugga.
Vad är det värsta du vet?
spindlar !
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja det tycker jag.
Vad är det finaste du fått?
min humor.
En speciell dag du minns:
Måste ha varit dagen på Bassholmen, den var perfect.
Du samlar på:
inget....
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
pappa om jag är arg och någon kompis om jag är ledsen.
När grät du senast:
en vecka sen tror jag :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala en resa åt mina föräldrar och köpa en väska och en egen lägenhet.
Vill du gifta dig?
kanske.
Vill du ha barn?
kanske.
Är du musikalisk?
Har en bra sångröst och har spelat piano?
Vad dricker du helst när du är törstig:
saft.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jodå.
Biter du på naglarna:
nej aldrig gjort.

 

den här var tråkig....


Kommentarer
Postat av: Ylva

SV: D

2010-12-12 @ 19:10:47
URL: http://yylvas.blogg.se/
Postat av: Ylva

SV: De är verkligen jätte fina! :)

2010-12-12 @ 19:11:01
URL: http://yylvas.blogg.se/
Postat av: Micaela

SV: Okej :) Tyvärr har jag ju inte jullov så jag ska jobba :P Men men.. Hänt nåt kul i helgen då? Kram

2010-12-12 @ 19:23:35
URL: http://micaelabergne.blogg.se/
Postat av: Joline

Sv; jag har varit med en kompis och gjort julgodis, du då ?:)

2010-12-12 @ 19:30:31
URL: http://jolle.blogg.se/
Postat av: josefin

Idag är det en ny spännande tävling i bloggen - glöm inte att delta! <3

2010-12-14 @ 09:04:20
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test