F O R T S.

Publicerat: 2010-12-15 | Kl. 18:02:59
fortsätter jag väl idag då (:

Skriv ett inlägg varje dag och ta ett ämne från raden, alla ämnen ska ha skrivits om!
  1. Skriv om en låt du älskar och varför du gör det.
  2. Skriv om kärlek, lämnas öppet
  3. Skriv om 5 valfria kompisar
  4. Skriv om dig själv
  5. Skriv om något du älskar
  6. Skriv om en gammal hemlighet (om du vågar)
  7. Skriv om en bästa vän
  8. Skriv om något du brinner för
  9. Skriv om något rolig du varit med om
  10. Skriv om det pinsammaste som hänt dig
Du behöver inte ta dem i ordning.


Nr 7.
Så jag tänkte jag kunde berätta om min första bästa vän, ifs var det en tät period där som jag hade tre bästa vänner typ men det här var iaf min främsta fram tills jag flyttade till Uddevalla 2004.

Hon heter Amelia och vi bodde på samma gata fram tills jag flyttade då. Allt började faktiskt med att hennes bror och min började umgås och då var hon med dem ibland och sen så lärde jag känna henne jag med. Vi var hela tiden med varandra. Vet inte hur många minnen jag har med henne faktiskt men de bästa måste ändå vara när vi hoppade på hennes studsmatta eller när vi satt och lyssna otaliga gånger på skivan "poppis" och då speciellt låten vi ska vara allra bästa vänner. Haha vi köpte till och med västar som de hade. Eller när vi skulle starta ett band som bubbles men vi ville komma på något coolare namn och vi valde mellan namn som gold? eller liknande. Haha. Minnen. Vi var verkligen bästa vänner, vi hade alltid varandra och jag minns när vi köpte sparkcyklar eller när vi bråka med Emma hömhöm... ^^ CHOKLADCIGGARETTER! Haha shit så mycket det finns att säga.

Jag antar jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men i slutändan så var hon verkligen min bästa kompis, hon fanns alltid där, kunde alltid få mig att skratta och vi hade kul. Puss gumman♥

Kommentarer
Postat av: jennie

vilken rolig lista!

2010-12-16 @ 02:53:21
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hej! vi gjorde ett bloglovin byte förut men nu har ja skaffat en ny blogg, så fortsätt gärna följa nya bloggen, självklart fortsätter ja följa dej med då:D Kram!

2010-12-16 @ 16:48:09
URL: http://jennifersund.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test