sometimes.

Publicerat: 2010-08-18 | Kl. 00:27:36


Hai alla söta, idag så tänkte jag faktiskt försöka skriva lite. Känner att jag börjar bli dålig på det. Så jag låg och försökte kolla klart på vänner säsong 1 igår men somnade, jag var super trött och klockan var runt 3? Anyway, idag så träffade jag Nhung, vi tog en fika på Lejas och det var riktigt mysigt! Jag käkade kladdkaka och Nhung tog en latte, mysigtmysigt! Sen stack vi ner på stan lite och kollade runt. Efter ett tag skildes vi åt men med planer på att sticka ner till gbg på fredag och shoooopppa. wiihoo. Sen käka jag lite kinamat med mina föräldrar innan jag stack ut igen och träffade Mli, vi stack runt och snacka lite, käka och så. Kom nyss hem och funderar på att dra och lägga mig soon, tror jag ska iväg och träffa Petra imorn, hm.. det får jag kolla upp (: Petra om du läser detta, ring mig ! Annars har jag inget planerat för morgondagen. Känns rätt skönt, gött o ha en dag för sig själv också, så kan man busa på kvälla eller vad säger ni? ;) haha. Men nu får jag dra mig. Pussar♥

Jag vill bli författare. Så är det bara. Jag vill bli en journalist som skriver vid sidan av. Jag vill skapa, jag vill skapa texter. Jag är bra på det. Men nu, jag ser mig själv sittandes framför min dator väntandes, precis som värsta Carrie Bradshaw, på att orden ska komma till mig. För helt ärligt jag har inga ord. Jag tror det behövs känslor för att skapa ord och det är känslorna som det är slut på. De är borta. Jag har inga kvar. Jag antar det gick upp för mig idag och att jag bara ältar det för att jag är rädd för att släppa taget om dem. Det är så ovant och det känns helt ärligt ensamt utan dem, men det är som något inom mig sagt
stopp nu. Släpp taget, det är dags. Jag är rädd för att göra det. Det känns som att släppa något som känns säkert. Men jag mår bättre nu. Jag mår inte okej längre, den tjejen är borta. Jag mår bra nu. Äntligen.

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test