Nu vet ni!

Publicerat: 2010-04-09 | Kl. 01:24:00
Jag vet inte om det beror på att jag känner att jag vill skriva eller om det är för jag gör nåt annat men nu tänker jag inviga min nya kategori "ärligheten varar längst" med min första bekännelse, men there will be, more to come! :)

Åkt Balder eller kanonen på liseberg!
Detta visste en del redan om mig men det blir min första bekännelse.
Detta kanske låter väldigt konstigt men det har jag inte. Jag vågar helt enkelt inte och det är väl både bra och dåligt. Jag har tänkt åka den några gånger. Ibland med skolklassen eller med kompisar men jag vågar helt enkelt inte. Det kanske kommer en dag jag gör det. Då ska jag självklart videofilma och ta bilder! Puss♥

Kommentarer
Postat av: johannahallbom ;)

jodå, bara bra! :)

själv då?

2010-04-09 @ 04:11:49
URL: http://bbrunettbarn.blogg.se/
Postat av: caroline

Vad kul, JAg kan åka dom flesta karuseller men jag kan få lite små panik för stunden.. Ha en bra fredag:D

2010-04-09 @ 11:02:32
URL: http://carolinekarlsson123.bubbleroom.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test