!

Publicerat: 2010-04-15 | Kl. 19:34:49

[bild: google]
shit va jag är trött på dig.

Hade fan inte ens tänk att spendera tid på att bry mig om dig. Vill du leva upp till ditt rykte så fine gör det då. Men lämna mig utanför det. vill du hålla på med mina ex gör det då, jag bryr mig inte! Om du försöker komma åt mig på något sätt så valde du helt fel personer att ge dig på. Jag orkar inte ens tycka synd om dig, men visst jag ska allt hålla dig i handen om du sitter där dumpad och ensam för ingen vil ha dig och alla har vänt dig ryggen för hey, det är ditåt det går. Jag hör vad alla säger bakom din rygg och hur snekollad du blir. Fatta att det inte är bra! Vi var bästa kompisar en gång i tiden men det är fan inte så längre, inte efter vad du gjorde. Jag har gått vidare nu. Det borde fan du också göra. Lämna mig ifred och sluta bry dig så jäkla mkt. Jag kommer allt finnas där för dig, för jag kan inte vända dig ryggen helt för sån är inte jag. Men falska människor är inte min typ. Jag vill inte kalla dig patetisk fast det är vad du blir kallad av andra, men ditt beteende är nära på.



Kommentarer
Postat av: miiah

sv: härligt :) det är bra här med!

händer ikväll? :)



kramar

2010-04-15 @ 19:49:49
URL: http://miijauh.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- nej det tycker jag inte :)

2010-04-15 @ 20:38:32
URL: http://danielas.se




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test