vad ska man säga?

Publicerat: 2009-09-10 | Kl. 17:14:25
hai
det är soligt! älskart.
Idag är det fyra dagar kvar innan jag får min mobil, mkt bra. Känner mig handikappad utan den.

Idag hade vi origentering (?) på gympan, usch va det var jobbigt. Jag är ju ingen skogsmänniska heller men det gick bra :) fint väder var det ju också som sagt ;)

Lånade även en sysmtemkamera ida igen, ska kanske fota lite senare också :D

Jag satt nyss o tänkte lite,
hur kommer det säg att t.ex. jag hatar när någon berättar för mig att de planerat vad jag ska göra men samtidigt hatar jag att inte ha planer bestämda utan få reda på något dagen innan, hur kommer det säg?
 Det spelar ju ingen roll hur man gör då ju.

Aja meningslöst tänkande xD haha

Just nu har jag iaf nästan nyss kollat på that's 70's show, så härlig!

Här kommer min lista på top 10 tv-program jag tycker om, (men inte iordning)

That '70s show
grey's
desperate housewifes
family dad   <.-- haha interntskämt, whealfy's vet vad jag snackar om :)
scrubs
privileged
bones
wipe out
gossip girl
2½ men




VILL VARA SÅ BRUN IGEN ! hahah



puss

Kommentarer
Postat av: maja

sötnos du är alltid brun o fin<3

2009-09-10 @ 22:30:00




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test