relax

Publicerat: 2009-09-01 | Kl. 22:33:18


lyssna samtidigt om du känner fört.



20 saker om mig själv.


- jag är alltid hungrig, även fast jag precis ätit.
- jag är inte uppmärksam, jag kan gå förbi min pappa på stan o inte märka det, men märka att  en vikarie från sexan klippt sig.
- jag tycker om min humor, troligen mer än något annat.
- jag gråter ofta, för jag skrattar för mkt.
- jag passar inte med personer som pratar för lite, oftast.
- jag är morgonpigg, ibland.
- jag tycker om att vara ute och springa, älskar känslan man får när man knappt kan andas o hjärtat slår nästan för fort.
- jag har lätt o tycka om folk som inte är som mig själv.
- jag älskar vindruvor, skulle kunna leva på det.
- jag är rädd för det som kommer efter döden, inte döden.
- Om jag fick välja att rädda min katt eller mig själv skulle jag välja min katt.
- Jag kan säga extremt dumma sake ibland, och det är något jag faktiskt tycker om.
- Jag tycker jag själv är ytlig fast när det kommer till fakta snackar jag mest om personers insida, så det var troligen fel då.
- Jag har en del saker jag aldrig berättat för någon, kommer troligen heller inte göra det.
- Jag är inte nyfiken ett dugg.
- Jag är rädd för att glömma bort mitt liv när jag är gammal.
- Om jag skulle beskriva mig själv med ett ord skulle det troligen vara latinamerikan, det förklarar allt.
- Jag blir riktigt irriterad när folk tror jag kommer från Afrika (inget fel att vara därifrån!), eftersom jag inte alls gör det.
- Jag är lättskrämd, och hatälskar skräckfilmer.  
- Jag känner för mig empati, kan börja gåta åt att en höna dör för att ta något, men det beror också på dag till dag.
- Jag stör mig på när folk inte tar tillvara på sin fulla potential, är man duktig ska man visa det inte dölja det.


10 positiva saker med mig själv
- snäll, hoppas jag!
- omtänksam, hoppas jag!
- rolig, ääh det vet jag inte
- glad, det vet jag, tror jah.
- uttåtriktad.
- lätt att prata med. Tror det iaf
- Positivt att jag är rätt nöjd med min klädsmak?
- initiativtagande
- ?
-?

5 negativa saker med mig själv
-långsint
- envis
- ouppmärksam
- självkritisk
- ääääsh nåt mer

10 saker du först lägger märke till på en tjej
- Hur blyg personen är
- Om den vill ta kontakt med mig
- Om den skrattar o är glad
- kläder
- hår
- sättet den pratar
- personlighet
- parfym xD
- ?

10 saker du först lägger märke till på en kille
- leende
- ögon
- personligheten
- händer
- skratt
- röst
- klädstil
- gångstil
- om den vill ta kontakt med mig
- om den skrattar o är glad

5 egenheter du har
- när jag blir nervös skrattar jag extra mkt
- jag har fem olika skratt beroende på person o tillfälle
- Jag finner det otroligt avslappnande att kolla på parodier på youtube t.ex. "sagan om pojken o pedofilen" (Y)
- Jag kan sitta o prata med mig själv ibland, inte länge då men iaf.
- Jag tycker om o handla mat? - hahahhaa


Hur många kompisar tror du att du har kvar efter detta? - öööh alla? (A)


puss



Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test