Nananana

Publicerat: 2009-09-27 | Kl. 14:17:45

Hai
snart käk o sen till Moiz, länge sen jag var med den sötisen nu kommer jag på, kärt återseende eller vad man nu ska säga xD
Sen blire att plugga matte, prov på tisdag? haha koooooll. Jag kommer få så bra :') (NOT) maha.

Sen har jag en glad nyhet och det är att senare ska även de tre vännerna o per gästblogga också, maha detta kommer blir bra säger jag bara :) Och för er som inte vet vilka det är så är det självklart Chrille, Henke, Anders E och Per då. Vänta er sjukheter.
men nu tror jag min extreemt duktiga näsa känner av något i stil med mat! haha matvrak ^^
hörs senare babes
puss


Just det ja!
Dagens outfit!

jeansleggings - gt
linne- Åhlens
cardigan- H&M
halsband- ?
klocka- ur&penn
<3


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test