Men gaaaah

Publicerat: 2009-09-13 | Kl. 01:58:08
hai
påminn mig att aldrig göra något som har med bloggdesign o göra mer!
Nu syns inte inläggen i menyn typ under senaste inlägg, arkiv m.m. Joo visst om man markerar texten där sysn dom men det är ju inte meningen! Uuusch, aja hoppas att jag får svar från designadinblogg.se snart så de kan hjälpa mig, men nu vet ni ju det iaf. Sorry sorry


hursom, imorn är det söndag o jag måste jobba :/ Malin vi har iaf varann, vi reklammänniskor imellan! haha
nää men seriöst.
Sen på måndag får jag äntligen mitt liv tillbaka! :D låter patetsikt att ens mobil är ens liv, men på ett sätt är den det. Tänk dig själv om du skulle leva utan din mobil. Hur skulle det gå? Kanske bra, eller dåligare.
Men jag längtar iaf!

uusch föresten för provet på tisdag? jag kan nada, eller joo kikhosta ;) men annars!
aja

bjuder på en goding också
puss

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test