Meeeeeen igen

Publicerat: 2009-09-19 | Kl. 19:46:40
gaah
hai

sorry för den väldigt dåliga uppdateringen. Har fortfarande inte fått min mobil! Försenad som fan, gaah va sur jag blir, haha pappas damp anfall på affären också. Tummen upp för det (Y) haha. Men hoppas väl den kommer detta året. Drf jag inte har så mkt bilder också.

Men ska göra ett videoblogginlägg senare lovar jag, bara allt funkar o så, just nu har jag försökt ladda upp bilder men internet verkar inte vilja funka. sen la min fläkt på datan av i förrgår så den lägger av fint när den känner fört. Hata! Men ska köpa en ny snart, en mini :D gött!

Men men, maria o teknologi :/ no bene. 

Idag har jag iaf vart med mli en stund, vi stack till åhlens så hon kunde köpa sin väska hon såg igår, mkt fin :) och sen snacka vi en massa, som vanligt. Love you gumman♥

Imorn blir det att hitta på annat skoj, 
och nu ska jag iväg, 
puss på det! 

Hörs senare dåå 

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test