Gott & Blandat

Publicerat: 2009-09-06 | Kl. 20:34:46

Hai
kollat lite på vad ni röstat på än så länge i omröstningen och det ser ut som ni vill att jag ska skriva lite mer om mode, kärlek, kompisar o familj som mest, ska försöka fixa det då :) men mode kan jag göra ett inlägg om senare iaf. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om när det kommer till familj och kompisar, är det om mina kompisar o min familj eller rent av familj o kompisar i ren allmänhet? Jag vet inte men jag ska se vad jag kan ordna :)

Idag iaf vaknade jag sju (!) på morgonen och jobbade, usch jag gillar det inte starkt men det gick ändå bra o fort, tur att det var bra väder iaf. Medans jag gjorde det sov sötnosarna



sötnosar<3


sen på eftermiddagen stack jag till ebba och ska sova hos henne inatt, känns som jag aldrig sover ensam längre :o haha.
Just nu sitter jag här o skriver på ebbas lilla rosa bärbara dator(<3) medans de andra kör något spel med stötar, usch sånt klarar inte jag med mina never xD snart ska vi dock slappa o kolla på filmer, mys på det !<3
puss


Kommentarer
Postat av: ebba

söööött :)

2009-09-10 @ 22:07:14




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test