Gästbloggar♥

Publicerat: 2009-09-03 | Kl. 17:50:52
hejsvopp
det är ebbaplopp
okeeeej jag är sjuk i huvudet xD just nu sitter jag här hemma hos majj och väntar på att maria ska duschat klart och att maja sötnos o hennes kille skall komma :) vi ska se på film och bara umgås :D sånt är livet! Idga var det skola, fy på det! det vill vi inte ha :( sen stack jag hem och lite senare kom maria hit och vi snackade en massa o sååå, kul kul. David sötnos är på familje skit så han kommer inte hit ikv iaf :/ saknar den idioten!
fatttar inte hur folk pallar vara singlar :o


men nu medans jag vänar tänker jag skriva ner ett helt vanligt samtal mellan mig o min maria<3

jag - heeej sötnos, what's up?
maria - nae inte mkt, sj?
jag- jag mår dåligt, tänk om jag fått galna kosjukan
maria- vaaa? hur vet du om du fått den?
jag- för det känns lite såsom de skriver att symptomerna är i tidningen
maria- va?! står det om det i tidningen! Detta har jag missat totalt!
ebba- hur fan kan du missat den?! Det stod ju fan härom dagen om den där 40 åringen som dog i det!
maria- men det var ju svininfluensan ju
ebba- ... åh fan, så hette den
maria-ååååh va dålig du är
ebba- men va fan alla bondgårdsdjur låter ju fan likadant
maria- muu
maria- bäää
maria- nööff
ebba-.......

haha vi är sjuka<3

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test