Fred

Publicerat: 2009-09-26 | Kl. 02:09:40

känner mig som en nattuggla men jag vill skriva!
Härom dagen iaf, onsdags kanske? hursom :) fick jag en bok på posten, den hette iaf Fred - hundra röster mot våld och krig . Den handla iaf som boken heter om krig o fred o lite så. Man fick den om man var sexton så jag fick den bland annat. Saranda o jag snacka om den idag, hon hade också fått den.
Jag tyckte den var bra faktiskt. Jag är ju en liten halv hippie själv, haha inte så att jag gör exakt som hippierna ? men jag tror på fred o kärlek o hoppet o sånt :)
Om du fick boken, läs den, den var riktigt bra! Eller låna en av någon :)

bjuder på bilden av min mobil också ^^
puss o sov gott!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag fick den också, den är verkligen skitbra! Man blir rörd.

2009-09-26 @ 15:08:52




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test