Dagen, helt enkelt.

Publicerat: 2009-09-26 | Kl. 21:55:37

hai
idag vaknade jag elva o sen vid tolv stack jag till mli och "pluggade" haha vi snacka mest :P och käkade goa muffins, mums. Sen på kvällen baka jag lite igen (6) o diska lite åt pappi :) sen nu sitter jag här och ska snart käka lite gott.
Imorn är det jobb igen och sen matte för hela slanten och en slag till Moiz för att hjälpa henne med sin bloggdesign :) <3

Men usch va jag känner mig tråkig, skriver bara vad som händer i mitt liv xD måste vara tråkigt o läsa om, men ska försöka vara lite roligare ^^  
men nu kurrar magen min för fullt,
puss


så här pigg var jag hos mli innan idag xD


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test