Bye bye baby

Publicerat: 2009-09-29 | Kl. 17:32:00
hai
skulle updaterat sa jag ju igår men matteträningen gick över på tiden så jag fick skippa det. Blev så grymt nervös inför provet så jag ville träna så mkt som jag kunde! provet var ju idag, sannolikhet uuusch. Jag vet inte hur det gick men vi hoppas på G iaf!

Idag i skolan så fick vi även reda på resultaten på hälsapedagogikprovet vi hade förr förra veckan? VG+ väldigt plus eftersom jag var ett halv poäng ifrån MVG typ :) haha.

Fick även mina skolfoton idag, haha jag blev faktiskt okej :) bättre än förra året ^^
lägger upp bild sen ;)

snart ska sweetebbi komma hit och slappa,
puss på det!


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test