boom

Publicerat: 2009-09-25 | Kl. 20:39:21

hai :)
nu är det äntligen fredag! :D skolan gick rätt fort ändå, ingen samhällskunskap eller vi fick ledigt, maha!
Efter skolan stack jag hem o soooov, sen har jag inte kommit mkt längre xD kollar lite på idol,
snart är det dags för dusch o så, mysa lite framför en bra film med familjen, red eye? aja spela roll vad den heter.

sen måste jag ju bara berätta att jag fick tillbaka min mobil :D haha men fick ju en ny men pappi från den gamla så det löser sig :) Har det nya nummret som jag skaffade nytligen :)

men nu äre dags att pysa,
puss på er

ni glömmer väl inte?


(tryck på bilden)


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test