<'3

Publicerat: 2009-09-30 | Kl. 22:00:15

kollade på grey's det var mkt tårar där och jag kan inte hjälpa att gråta lite jag med.
Men inte för det, för annat.
sånt jag inte vill skriva.
sånt ni inte behöver veta.
Men det finns, massor, världen är inte perfekt.
Jag vet inte vad jag ska göra. Det gör liksom så jävla ont. Tiden rinner iväg och jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga, jag skulle sagt något där, den natten, men det var kallt och jag frös, jag skulle sagt något men jag var kall och jag frös, fan.
Och för er som inte fattar ett skit, nej det är inte om en kille och nej det är inte kärlek.
Jo det är kärlek men sån ni inte förstår.

December det är ingen tid kvar.


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test