090909♥

Publicerat: 2009-09-09 | Kl. 23:22:41

Hai
det har vart fint väder,
och en del helt underbara människor,
puss på er,
mkt speciella!<3

Idag har det vart skola, det känns tråkigt och enformigt nu,
något saknas och det måste komma tillbaka annars pallar jag
inte skolan alls.
Vill ha sommar o sol, ledighet och sova länge.
nu bums!

Sen ska jag även få min nya sony ericsson på måndag,
usch det känns fruktansvärt tomt utan min andra,
betydde så j*vla mkt, mer eller mindre hela mitt liv under ett år.

aja all good things comes to an end


tänkte på det innan också, tror ni man minns alla man gick i skolan med i högstadiet resten av livet?
känns sjukt att glömma, men så gör man ju, glömmer asså.

sexy bitch




Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test