sommar!

Publicerat: 2009-10-02 | Kl. 20:52:39
hai
hitta en dator i allt detta vimmel, skriver lite här tänkte jag :) är iaf på bröllopsgrejs festen för Emil och Johanna, asså det är inte själva bröllopet men ni kanske fattar. Mkt folk, tur att jag känner en del iaf, ebba o david, maja o daniel, anders och så, fler säkert men aa, anders höll iaf tal innan, rätt fint för att komma från honom maha, men det är ju brorkärlek så wtf :) snart är det efterrätter o så, göööött, sen ska jag slagga hos ebba idag också så jag slipper resa hem :P men nu får jag röra mig lite

ps. bara jag som älskar att se kära par, kärlek är fan den bästa känslan ever! grattis emil o johanna!♥


puss

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test