hahahahha

Publicerat: 2009-10-09 | Kl. 22:51:54
tjena henke här,
snattar marias blogg. Jahaa va ska man skriva, jag kom hem idag då, sjukhuset var inte trevligt o jag är rätt säker på att min sjuksköterska var bög, tyckte allt han tafsa -.- har dom mkt roligt åt här! fy fa.
vad har jag gjort idag då kan man fråga sig, kom hem som sagt, träffade perran ett tag, blev raggade på av tanterna på coop. Haha
Nu sitter gänget o väntar på ebmon ? sen blire skräck för hela slanten. Mahaha
den här gången får det bli en riktig!
Isak kom hem innan en slag, kul att veta att han kan halvera sig till fyra tjejer iaf.
haha nu är jag för rastlös för att sitta kvar, men vi hörs!
kram

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test