crazy!

Publicerat: 2009-10-24 | Kl. 20:51:02

hai
sorry för jag inte skrivit men har inte hittat en data förens nu, igår var det chrilles 18 års dag, grattis på honom :) då stack jag upp och festa lite med honom, fick även se det fina videoklippet som alex videofilmat från halloween som vissa av er känner till, ska berätta om det någon gång ;) fy fan va ja skrattade! Det var även rätt go mat, tre rätters ;) min smak (6) har inte så mkt mer o dela med mig av just nu.
Eh fyller om fyra dagar och glöm inte att det är vintertid imorn!! ställ tillbaka klockorna sötisar! :)
skriver kanske mer senare,
puss



(bilder snattade från ebbas kamera :))


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test