were're all in this

Publicerat: 2009-11-30 | Kl. 22:15:19

what's happening?
just nu är jag grymt förvirrad.
Varför går allt skit nu?

Jag har typ 9 par jag känner rätt bra och kompisar som är tsm med tjejer/killar som helt plötsligt gör slut. Visst jag vet att det finns anledningar och allt men det känns så grymt weird. Efter 8 månader ser man helt plötsligt ett super sött par som de var en gång i tiden slutat prata med varann och hittar andra. Everything comes and goes men dt känns sjukt.

Tänkteställare.

Nu har jag suttit och pluggat italienska typ hela dagen. Jag känner mig duktig. Men tog en pause för Ebba och massa andra människor, gött o se jennie och tobbe igen också, ett tag sen nu.
Thank god for friends♥

Imorn är det tisdag som ni redan vet men jag hatar verkligen dom. De är långa och tråkiga och vi slutar 15.40 -.- suuuuuck.
Nu ska jag snart sova, liiite för sent igår känner jag.
Puss och kram


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test