up & down

Publicerat: 2009-11-20 | Kl. 19:55:38

Hai
idag har jag vart och shoppat med pappi på torp, fick mig ett par saker och en försenad farsdag present till pappi då. Köpte bla. Skor, nyårskläder, sockar, hårband och present. Love it!
Skulle egentligen stuckigt iväg men pallar inte xD kör en hemmakväll men får nog sällskap snart ändå.

Idag var det en kort dag i skolan, slutade 13. 45! Gött, tack för det Pia :)
På måndag ska jag ska jag föresten klippa mig också, usch vet inte hur jag vill ha det:o Kort eller långt? gaah beslutsångest!
Klipper jag mig kommer jag vilja ha långt igen, men nu vill jag klippa mig för jag vill ha det kort. Suck! Är jag jobbig eller?

Kollar just nu på någon konståkningsfilm? tjejen har iaf alltid vetat att hon vill bli konståkerska, började tidigt och allt. Träning, träning, träning. Typ som personer som börjar med fotboll så fort de kan och spelat jätte länge.
Jag önska jag börjat med något tidigt. Typ sjunga? Hade vart kul. Började ifs dans när jag var 4 tror jag oc det ledde till teater och lite musikaler och sånt. Det ägnade jag 7 år av mitt liv. Sen slutade jag och jag måste erkänna att jag saknar det, ibland, mkt. Men att börja igen är inte samma sak. Det var hela grejen med lärare och lokal. Det är inte samma sak. Men det kanske blir dans i trean, vi får se.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv,
men skriver kanske mer sen
puss

käkade kladdkaka♥



syns inte jätte bra men min nya topp till nyår!

nya skorna, precis ur lådan


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test