Trött på regn!

Publicerat: 2009-11-25 | Kl. 16:57:58


Jag är så trött på det här vädret nu! Tröttare än tröttast.
Jag är trött på skolan och jag är trött på att ha ont i armen.

Så nu har jag fått det sagt.

Idag var det tre lektioner och ändå slutade vi tre. Eng, Språk, Historia.
Jag hade utvecklingssamtal också, gick väl bra skulle jag säga. Fattar
inte varför man har dom egentligen för det sägs ju bara samma sak om
och om igen känns det ju som. Jaja, slapp historian i 30 min iaf!
Efter det stack pappi och jag hem och käkade lite, mys på det!

Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska göra historian, usch det är mkt nu.
I helgen är det iaf julbord. Det är höjdpunkten av allt! Fan va jag kommer käka asså,
gott gott gott! Gick upp 30 kg bara genom att tänka på det, härligt! :D

Men som jag skrev, trååk på regn och det är inget fint regn som på sommaren som på bilden. Det är tråkigt höstregn.
men får dra nu,
puss


Kommentarer
Postat av: emmie viding

mysig bild! :)

2009-11-25 @ 20:17:36
URL: http://emmieviding.blogg.se/




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test