Svårt att känna vid

Publicerat: 2009-11-24 | Kl. 21:50:19
Jag tycker det är svårt att känna vid sig själv.
Det är iaf svårt för mig. Jag kan liksom inte direkt läsa av mig själv eller nåt.
Sjukt för det är ju ändå en själv som ska känna en bäst.
Jag borde ju kunna det men det är som att man är två personer fast det är en.
Ibland känner jag mig liksom på något sätt och så vet jag inte vrf jag gör det.
Det är ju känslor men det är så läskigt på ett sätt, vrf är det så?
Inte för att jag skulle vilja bestämma allting själv men ändå.

bläää texten blev inge bra men jag pallar inte radera det ändå.



"Det som speglas i någon annan är en reflektion av en själv"
F. Horn.

så sant.

Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test