niente?

Publicerat: 2009-11-10 | Kl. 20:54:35

skolan, tråkigt och jag tycker inte om tisdagar heller, de är tråkiga lektioner och kul och börja dagen när man inte vaknat upp än med matte direkt på morgonen(Y) men vi fick sluta tidigare från svenskan så jag o mli stack ner på stan och käkade ehm hambrugartallrik^^ jag vet, jag vet! haha men jag kunde inte låta bli ^^ sen stack vi hem till mig och var där och så, sen käkade jag lite gott nu på kvällen, firande :) nu sitter jag framför datan och låter musiken fylla upp mitt huvud, jag tänker för mkt.
Puss

Bjuder på tre saker jag upptäckt idag
• Musik är hjärtats egna karlssons klister
• Jag gillar långt hår
• Jag vet nu hur jag fick mitt blåmärke på benet

ohja nödvändigt
FANTA♥


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test