Minns ni?

Publicerat: 2009-11-18 | Kl. 16:12:56

Tiden som fjortonåring?
Jag har fortfarande bilddagboken som startsida. Man var helt beroende av bilddagboken och man la ut massa bilder och lunastorm var ju bara för coolt. Man skrev en massa på kloterplanet och massa oseriösa killar svarade och man satt och "flippade" dom hela tiden och så visade man kompisarna alla snygga killar som man hade snackat med. Man hade lite för mycket smink för en vardag, men inte som fjotisarna nu. Men fortfarande för mycket. Man sa "DA" så mycket och "OMG". Då var man dåtidens fjortis, inte så överdriven som dom nu. Jag minns den tiden rätt väl ändå. Fast man inte var sååå överdriven ändå. Man ser ju bilder och man undrar, vad tänte man med?
Nu skrattar man åt det.
Men jag fattade inte vart det tog vägen, en dag köpte man faktiskt en foundation som var ens färg, så man slapp mixtra en massa olika puder och krämer, man använde lagom mascara och man slutade med läppglans.
Och jag var ändå inte värst.
Jises
minnen.


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test