Mexico

Publicerat: 2009-11-30 | Kl. 15:43:34


Nu har jag vart hemma en liten stund och pluggat för provet på onsdag. Italienska. Det känns ändå som det kommer gå rätt bra. Måste plugga glosor ifs och kolla igenom och repetera, men det ska nog gå! :)
Kollar lite i resekatalogerna också, mexicooooo! Jag vill nuu. Haha men vi har hittat världens finaste hotell och massor av saker vi vill göra och det är ett år kvar! :(
men men

Sista dagen i november också, många verkar göra en stor sak av det så jag får väl nämna det. Jag hoppas bara vintern går fort så det blir vår och sommar snart^^ älsk på det!
nu ska jag käka lite och sen får vi se vad som händer, puss


Why you have to go and make things so complicated


Kommentarer




Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Och här skriver du gärna en rad eller två<3

Trackback
RSS 2.0
Test